Saturday, April 24, 2010

VON: 如果

你传来的简讯还残留在手机里
有那么好几次我都差点删除了
为什么还要留着呢?
是因为我还没放下吗?
还是我根本不想放下?
要是说现在要重来
一切已太迟了是吧?

如今你是别人的唯一
而你的唯一也不再是我
现在我们都离得远远的
曾经那么熟悉的两人
怎么变得那么陌生呢?

如果当年我没那么理智
如果当年我们有在一起
如果当年我们努力一点
如果当年我们另作选择
现在的我们会是什么样子呢?

3 comments:

  1. hey gal,

    ur dis post reli make me think of 戴佩妮的《怎样》~

    n y dun u tell urself that u're leaving, neva lookin back again? Be sure, u 'll find somebody who does it betta than he can?
    -- 【modified frm song "leaving“】

    cheer up, always by ur side!!

    ~yun~

    ReplyDelete
  2. nola... dun worry.. lately look back at those msg mai got 感触 lo... then 有感而发而已... i'm still fine now... hehe

    ReplyDelete
  3. yohoo~

    is good that sometimes v flashed back the past^^

    is normal action^^

    juz the thing is.. dun 4get v r "living" for NOW^0^

    ganbatte o~
    ~yun~

    ReplyDelete